Retouneren

Retouneren

Niet tevreden?

Ben je niet tevreden of had je toch een ander product nodig? Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je bestelling. Binnen deze 14 dagen is het mogelijk je bestelling op eigen kosten aan ons te retourneren.

Verstuur de producten samen met de ontvangen pakbon en plaats deze in de verzenddoos. Mocht je de pakbon niet meer hebben, schrijf dan het ordernummer en je naam op een papiertjen stop dit bij in de doos.

Retouradres:

Elleure retour

Batterij 7

7141 JL Groenlo

Nederland

Verkeerde product ontvangen?

Het kan voorkomen dat er een verkeerd product geleverd word, doordat het product bijvoorbeeld op een verkeerde locatie in ons magazijn lag. Erg vervelend natuurlijk. Neem dan even contact op via info@elleure.nl, dan kijken we het na en sturen we alsnog z.s.m. het juiste product na.

Veelgestelde vragen

Het kan voorkomen dat producten tijdelijk niet leverbaar zijn. We wachten dan met het verzenden van de bestelling tot alle producten op voorraad zijn. Als bepaalde producten uit jouw bestelling niet op voorraad zijn kan je kiezen voor een deellevering. Je ontvangt de producten die wel op voorraad zijn zo spoedig mogelijk.

Indien alle producten voorradig zijn en je je bestelling voor 22:00 hebt besteld. Ontvang je je bestelling de volgende dag. Uiteraard laten we je weten wanneer je bestelling onderweg is, je ontvangt een e-mail met hierin de track & trace code. Indien je deze volgt, weet je precies wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.

Nadat je je bestelling hebt geplaatst en ook betaald is het niet meer mogelijk deze te wijzigen. Dit geldt voor het aanpassen van producten, adreswijzigingen en het annuleren van je bestelling.